CBS Sports Fantasy APK voor Android

(0)
  • APK status

Softonic-recensie

Een gratis app voor Android, door CBS Interactive Inc..

Met CBS Sports Fantasy kunt u op de hoogte blijven van het laatste fantasy-voetbal-, honkbal-, basketbal- en hockeynieuws. En met onze fantasie-app kun je op de hoogte zijn zonder de score te hoeven controleren. Met behulp van de CBS Sports Fantasy-app kun je alles leren wat je moet weten over het klassement, de regels, voorlopige resultaten en wedstrijddetails van je competitie. Bovendien kunt u profielen samenstellen met analyses, voorspellingen en informatie over aanstaande wedstrijden, evenals scorevoorspellingen voor elke klasse elke week. Gametracker biedt ook live matchup-projecties gegenereerd door SportsLine, zodat je altijd de beste keuzes kunt maken voor je fantasiecompetities.

Programma is beschikbaar in andere talen

CBS Sports Fantasy APK voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 4.25.24240221

(0)
  • APK status

Beoordelingen about CBS Sports Fantasy

Heeft u geprobeerd CBS Sports Fantasy? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.